TRAJECTÒRIA VITAL
TRAJECTÒRIA VITAL
El primer dia estava nerviosa, no sabia de què aniria l'assignatura ni a quina classe era, finalment vaig arribar. Vaig seure al costat de Nora, l'única persona que coneixia abans de començar. La Glòria es va presentar i ens va demanar que ho féssim nosaltres també. Tothom va presentar-se, va explicar d'on venia, que havia fet fins al moment i en quin àmbit de l'educació social li interessava o es veia en un futur.
Jo vaig veure que tothom ho tenia clar i em vaig tornar a posar nerviosa, perquè jo encara no sabia on em veia en un futur. Es van comentar bastants àmbits, la infància, el penitenciari, l'hospitalari, amb dones víctimes de violència masclista, drogodependència... Al final quan em va tocar a mi vaig explicar que encara no ho tenia clar, però que m'agradaria provar l'àmbit de la infància. Va ser una resposta ràpida sense haver-hi meditat gaire, vaig dir la infància perquè soc monitora d'un esplai i treballo de monitora de menjador, i em sentia còmode responent això.
Al final de la classe la Glòria ens va posar com a tasca gravar-nos explicant la nostra trajectòria vital i què ens havia portat a voler ser educadors socials.
Jo vaig explicar que des de petita he anat a un esplai i sempre he pensat que això m'ha marcat com a persona, tant pels valors que m'han ensenyat com per la meva visió del món que m'ha fet tenir. Des de petita sempre deia que m'agrada més anar a l'esplai que a l'escola i que les coses que hi aprenia eren més importants. Aquest segurament va ser el moment en què vaig començar a pensar que és necessària una educació més enllà de l'escolar, suposo que aquest és un dels motius pels quals estic fent educació social.
Això ho relaciono amb la cançó de "Les cosines", ja que parla de com el protagonista al principi no es coneix a ell mateix o els altres no el coneixen tal com és, i a més a més va fent una evolució durant la cançó. Podríem dir que ha fet una trajectòria.
Les Cosines, Grup de música Manel
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada